Terug naar klantenservice

Bezorgen

Wanneer je bestelling bij ons klaarstaat voor verzending, nemen wij contact met je op om het adres voor aflevering te bevestigen. Daarna spreken we een dagdeel met je af om de bestelling te leveren. Bedenk goed welk dagdeel het beste uitkomt, dit is voor ons de richtlijn.

Als je niet op het afgesproken tijdstip aanwezig bent en het pakket niet bezorgd kan worden, brengen we voor een nieuwe poging tot bezorgen extra transportkosten in rekening. Voor het ontvangst is het noodzakelijk dit te bevestigen met je handtekening.

Tot de deur

OverkappingPlaza probeert altijd de bestelling tot aan de deur te leveren. Bij het lossen van de producten kan onze chauffeur waar nodig hulp erg op prijs stellen. Om het tilwerk te beperken, parkeert de chauffeur de vrachtwagen altijd zo dicht mogelijk bij het door jou opgegeven adres.

Ander afleveradres

Het is mogelijk om de producten op een ander adres dan het huisadres te laten bezorgen. Vergeet niet tijdens het bestellen om het afleveradres aan te passen naar het gewenste afleveradres.

Bestelling incompleet of niet ontvangen

Wij streven ernaar om je bestelling compleet af te leveren. Heb je een incomplete bestelling ontvangen of onze bestelling helemaal niet ontvangen? Neem direct contact met ons op zodat wij je snel en zo goed mogelijk kunnen helpen.

Wij bezorgen ook op de waddeneilanden. Neem contact met ons op voor meer informatie.

Voert u de cijfers van uw postcode in om de dag van bezorgen te bekijken.